Kannibalen? Buitenlandse media moeten zich schamen - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu Kannibalen? Buitenlandse media moeten zich schamen - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu

Kannibalen? Buitenlandse media moeten zich schamen

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Karry en Maarten

17 Oktober 2011 | Frans Polynesië, Papeete

Een aanvulling op het vorige verhaal:
Wij horen dat het inmiddels in het Nederlandse nieuws is en ik heb net even gegoogled. Het is echt belachelijk dat buitenlandse media het over kannibalisme hebben. Hier lokaal is men zeer verontwaardigd dat dit verhaal de ronde doet. Niets in "het dossier" spreekt daarover, het is verzonnen door een journalist die gelezen heeft dat het hier 200 jaar geleden voorkwam. Alle media kopiëren vervolgens deze onzin. Dat wilden we nog even laten weten.

• 30 Oktober 2011 - 19:53

Hans :

Hey maarten en karry,
    leuk om af en toe is jullie verhalen te lezen. Ben je nog in nieuw zeeland, ga dan naar Rotarua. Kokende blubber, geisers, drijvende puimstenen en vulkanen om je heen. Wij vonden het daar (inmiddels lang geleden erg bijzonder).
    Wij zijn net terug van 10 dagen Emiraten. Dubai, Sjarshah en Abu Dhabi, was weer fijn om daar bij onze engelse vrienden te zijn. Ook weer gedoken aan de oostkust, Astrid voor het eerst ook meegedoken. Komende zomer ergens in een warm oord haar padi halen en daarna meer samen duiken. Weer van alles tegengekomen onderwater, nu ook schildpadden, die had ik niet eerder gezien.
    Kans is aanwezig dat we met Kerst weer naar Qatar gaan om weer een weekje te genieten van de zon. Mooi als je op verschillende plaatsen vrienden hebt wonen waar je kunt bij logeren.
    Uit de verhalen te lezen vermaken jullie je prima, ook de foto's spreken boekdelen. Alleen wel een bizarre ervaring op dat eiland.
    Met ons verder alles okee. Onze crimineel zit nog steeds in huis van bewaring, dus alles rustig. Zal daar nog wel een tijd moeten blijven zitten. Gelukkig.
    Geniet van julie reisavonturen, laat af en toe wat van jullie horen en we zoeken contact na jullie terugkomst. Als je ergens blijft hangen voor langere tijd, laat weten waar jullie zitten en we komen je tzt opzoeken.
    groet,

Hans en Astrid

• 02 November 2011 - 19:54

Cindy:

Hi Karry & Maarten,

Leuk jullie avonturen te lezen! Ik ben nu al eventjes terug uit Thailand, was erg gaaf maar toch beetje jaloers op jullie coole trip! Heel veel plezier nog en hopelijk alleen nog leuke ervaringen :)

Groetjes Cindy

• 03 November 2011 - 13:12

Rianne:

Willen jullie mijn leuke kerel niet lastig met een beeldschone, naakte, slanke dame? Nu ik zwanger ben ;)
    Die griekse god was iets aangenamer, maar ik neem aan dat jullie het wel met mij goed maken!!! Blonde surfdude bijvoorbeeld ;)
    Wij missen jullie wel hoor...

Liefs Rianne