Merry Christmas!! - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Door: Karry & Maarten

Blijf op de hoogte en volg Karry en Maarten

25 December 2011 | Australië, Apollo Bay

Merry Christmas and happy new year!!
Best bijzonder: met kerst in je korte broek op het strand en 's avonds BBQ-en!! We rijden nu langs the great ocean road vanaf Melbourne, hopelijk vermaken jullie je ook goed thuis! Veel groeten en tot over 12 dagen!

• 25 December 2011 - 14:43

Anke:

Lieve Karry en Maarten,
    Dank voor jullie bericht en wensen, als ook voor alle eerdere berichten, erg leuk om zo van het e.e.a. wat mee te kunnen genieten.
    Karry, van harte gefeliciteerd, alsnog, met je verjaardag en een heel mooi, avontuurlijk, vooral kleur-rijk nieuw levensjaar gewenst.
    Voor nu nog een heerlijk en warm verder kerstgenieten, een heel gezellige jaarwisseling, met nog hele mooie dagen ook verder.
    Alle goeds voor het nieuwe jaar..... een uitdagend 2012.
    Tot weer hier, 'k zie er naar uit.
    Veel liefs, Anke

• 26 December 2011 - 11:10

André&Marian Meekes:

Hallo Karry en Maarten,

Allereerst, Karry gefeliciteerd met jou verjaardag! We kregen een berichtje van je ouders met daarin de link van jullie website. Leuk om alle reisverslagen eens te lezen en natuurlijk de mooie foto's eens te bekijken. Jullie zijn straks een hele ervaring rijker nu jullie zolang zijn weggeweest. Het ziet er geweldig uit en het is leuk om op de hoogte te blijven. Met ons gaat het allemaal goed en we hopen veel van jullie te blijven horen. We wensen jullie de laatste 11 dagen nog veel plezier en geniet er nog maar lekker van. Tot 21 januari op het feest van jullie ouders. Groetjes uit Groenlo van ons en natuurlijk ook van de kinderen!

• 26 December 2011 - 13:41

Fam Welschen:

Lieve (oom) Maarten en (tante) Karry,

Bedankt voor jullie lieve bericht! Zelfs de kerstmutsen zijn mee naar de ander kant van de wereld, fantastisch!!!
    Nu wij dit typen zit jullie mooie warme kerst er al op en gaan we aftellen naar 2012.
    Geniet van deze laatste dagen en alvast een hele gezellige jaarwisseling gewenst. Gelukkig zien we jullie in 2012 weer.
    Karry, hopelijk heb jij ook een hele bijzondere verjaardag gehad en we wensen je natuurlijk nog vele gezonde jaartjes!

Groetjes, Ruud en Karin en natuurlijk een dikk knuffel van Esther en Judith

• 26 December 2011 - 15:28

Jantien En Erik:

We zijn wel jaloers op jullie, zo heerlijk in de zon. We hebben een gezellige kerst gehad met Karin, Ruud en de meisjes. Wensen jullie nog een leuke jaarwisseling met Guy en Saskia.
    Tot ziens in januari.
    Groetjes van Jantien en Erik.

• 26 December 2011 - 18:01

Maria & Harry:

Hallo reizigers! We hebben weer genoten van jullie verslagen. Blijft allemaal heel bijzonder om dat mee te mogen maken. Geniet nog even en dan zien we elkaar zeker 21 januari weer. Een super jaarwisseling in de zon!
    Groeten van ons!

• 02 Januari 2012 - 18:50

Noreen:

Zelfs met zo'n bijzondere en grote / speciale reis zijn de kerstmutjes weer van de partij....TOP!
    Een super 2012 toegewenst en vast tot gauw, maar geniet nog van de laatste daagjes.
    groetjes