On the road - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Karry en Maarten Lange-Berentsen - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Karry en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Karry en Maarten

05 December 2011 | Australië, Rainbow Beach

We zijn on the road met onze "Campa" (zie foto) en ja, die is inderdaad hot! Een compleet huis voor de komende 3 weken. Afgelopen 3 dagen hebben we met een erg leuke groep (zie foto) gekampeerd op Fraser Island, werelderfgoed omdat het het grootste zandeiland ter wereld is. Veel zand dus. Lekker scheuren in een 4x4! Was geslaagd, nu door naar het noorden, weer met z'n tweeen in de Campa. Het gaat nog steeds erg goed met ons. Hopelijk bij en met jullie ook!

Tot een volgend verslag en de groeten aan de Sint, die hier waarschijnlijk niet langskomt.

• 05 December 2011 - 05:40

Esther& Judith:

Lieve oom Maarten en tante Karry.

Wij zingen de hele dag Sinterklaas liedjes (en soms 's nachts ook nog) en de sint heeft ons zaterdag al een grote zak vol cadeautjes gebracht.

Veel plezier nog in Australie en we zijn toch wel erg blij als we jullie in januari weer echt zien!!!

• 05 December 2011 - 09:10

Litha:

Hoi, hoi,
    Wat een toffe auto, zeg. Da's wel heel erg luxueus in vergelijking met de afgelopen weken. Ik zal vanavond de groeten aan de sint overbrengen, bij ons komt ie natuurlijk nog wel even langs.
    Veel plezier daar en alvast hele fijne feestdagen toegewenst!

• 06 December 2011 - 08:27

Sint & Volgpiet:

Lieve Karry & Maarten,

Volgpiet had het zwaar dit jaar
    met het wereldbereizende paar.
    Tahiti, Fiji en Vanuatu?
    Geen idee waar dat lag en hoe
    hij in hemelsnaam er komen kon.
    Toch gaf hij niet op en overwon
    zijn angst voor vliegen en wilde dieren
    om downunder Sinterklaas te vieren.
    Moe maar voldaan kwam hij aan aldaar
    met dit gedicht voor het reizende paar.
    'Een dag te laat', bromde de Sint per mail,
    'en dat niet alleen, wat nog veel
    erger is, het cadeau ligt nog hier,
    vrolijk verpakt in Pietenpapier.'
    Maar Volgpiet had geen enkel benul
    Terwijl Sint het pakje naar Utrecht verzond, liep Volgpiet in Australie rond
    en genoot van de wereld aan deze kant
    zo anders dan zijn eigen land.

Groeten van Sint en al zijn Pieten, die jullie nog een geweldige maand wensen

• 09 December 2011 - 09:13

Noreen:

Geweldige auto zeg!
    Hier is alles goed, maar super dat het bij jullie ook super gaat. Wat een belevenissen. Geniet er nog van deze laatste maand.
    groetjes